FAQ

Hoe krijg ik mijn tickets? Hoe krijg ik mijn tickets?
Welke soorten tickets verkopen jullie? Welke soorten tickets verkopen jullie?
Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?
Zijn de prijzen inclusief kosten? Zijn de prijzen inclusief kosten?
Kan ik tickets annuleren, terugsturen of terugbetaald krijgen, als ik ze niet kan gebruiken? Kan ik tickets annuleren, terugsturen of terugbetaald krijgen, als ik ze niet kan gebruiken?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe krijg ik mijn tickets?

Wanneer uw boeking is bevestigd en betaald, wordt er direct een voucher/e-ticket als PDF document naar uw e-mailadres gestuurd. U dient deze PDF voucher/e-ticket te printen en een kopie mee te brengen naar de race-locatie. Op het PDF document staat duidelijk vermeld of de tickets naar uw hotel worden bezorgd, per koerier verstuurd worden naar uw postadres/thuisadres of dat de tickets opgehaald kunnen worden bij de racebaan zelf. Alle informatie die u nodig heeft, kunt u terugvinden op de PDF voucher/e-ticket.
Terug naar FAQ

Welke soorten tickets verkopen jullie?

We verkopen tickets die ENKEL geldig zijn voor F1-race, die normaal op zondag plaatsvindt, en tickets die ook geldig zijn voor kwalificatieritten en trainingen, die normaal op vrijdag en zaterdag plaatsvinden. Welke tickets er verkrijgbaar zijn voor welke race, hangt van de race af, en kan veranderen tijdens het seizoen!
Terug naar FAQ

Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?

Voor sommige races moeten de tickets aangevraagd worden. In dat geval kan het tot de volgende werkdag duren voor uw reservatie bevestigd of afgewezen wordt. Als uw reservatie bevestigd wordt, wordt de betaling afgerond en worden uw reserveringsbevestiging en e-tickets/vouchers naar uw e-mailadres verzonden. Als uw reservering afgewezen wordt, zullen we u zo snel mogelijk informeren, en zal er geen betaling gebeuren.
Terug naar FAQ

Zijn de prijzen inclusief kosten?

Ja, de prijs die u hier betaalt, is inclusief de reserveringskosten voor het circuit, voor onze agent en voor ons. Deze reserveringskosten houden in dat er een aanzienlijk verschil kan zijn tussen de prijs die u hier betaalt en de prijs die wordt afgedrukt op de tickets die u krijgt voor de race. De prijs stijgt naar mate de datum van de race dichterbij komt! De reserveringskosten dekken ook de levering en de commissie voor het circuit, voor onze agent en voor ons. Het is belangrijk dat u zich bewust bent van deze kosten VOOR u uw aankoop voltooit. Als u vragen hebt over deze kosten, gelieve dan contact met ons op te nemen VOOR u uw reservering voltooit, aangezien er heel weinig kans is dat we u kunnen helpen nadat uw reservering voltooid is!
Terug naar FAQ

Kan ik tickets annuleren, terugsturen of terugbetaald krijgen, als ik ze niet kan gebruiken?

Betaalde en bevestigde tickets kunnen niet geannuleerd, terugbetaald of omgewisseld worden. Noch het circuit, noch onze agent aanvaardt enige vorm van annulering. Als u uw tickets niet kunt gebruiken, kunt u ze bijvoorbeeld aan vrienden geven. Verder kunnen we u niet helpen, waarvoor excuus.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen door een email te sturen naar helpdesk@ticmate.com of ga naar “Contact” op onze website. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om u van dienst te zijn!
Terug naar FAQ

 

Ticmate
070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail


In winkelwagen